Zamknij
Dodano do koszyka!
Otwórz
Twój koszyk (pusty)
Suma:
Waga produktów w koszyku przekracza dopuszczalny limit. Usuń niepotrzebne produkty, aby złozyć zamówienie.
Przejdź do koszyka Koszyk
Artykuły dla zwierząt Artykuły przemysłowe Chemia i higiena Garmażerka Kawy i herbaty Mięso i wędliny Mrożonki Nabiał i tłuszcze Napoje Piekarnia, cukiernia Produkty zbożowe i śniadaniowe Przetwory, przyprawy Słodycze i przekąski Warzywa i owoce Pozostałe

Zakupy spożywcze przez internet – zamów online

Zamówienia zakupów online

Koniec ze staniem w długich kolejkach w poszukiwaniu świeżych produktów. Twoje zakupy są bezpieczne, bo na ratunek nadciąga TrafiSzop, dzięki któremu zamówisz artykuły spożywcze z dostawą do domu. Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od wypełnienia lodówki po same brzegi, a wszystko to bez wychodzenia z domu!

Zakupy spożywcze przez internet

Potrzebujesz świeżego chleba, mięsa, a może warzyw? Bez obaw – wszystko znajdziesz w internetowym sklepie TrafiSzop. Sprawdź, czy do Ciebie dowozimy i zrób zakupy spożywcze online, zamawiając aż do 50 kg produktów najwyższej jakości. My skompletujemy dla Ciebie zamówienie, a Ty #zostańwdomu i spędzaj czas tak jak lubisz.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie na zakupy spożywcze online możesz złożyć na www.trafiszop.pl. Wpisz swój adres, aby sprawdzić czy dowozimy zakupy do Ciebie. Następnie dodaj wybrane przez siebie produkty do koszyka. Wybierz termin dostawy zakupów spożywczych i przedział czasowy, w którym mają być dostarczone. Złóż zamówienie i podaj swój adres e-mail, na który potwierdzimy realizację zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie za inną osobę?

Jak najbardziej, wystarczy, że opłacisz zakupy w imieniu osoby, dla której robisz zakupy oraz podasz jej numer telefonu (w wyjątkowych przypadkach możesz podać numer do Ciebie). Nasz kurier zadzwoni pod podany numer telefonu 15 minut przed przyjazdem, aby powiadomić o dostawie.

Dostarczone mi zakupy są niekompletne, przeterminowane, co mam zrobić?

Napisz na kontakt@trafiszop.pl. Wszystkie przypadki traktujemy indywidualnie.

Nie przyszedł mi mail z potwierdzeniem zakupu, co mam zrobić?

Sprawdź folder spam i foldery z ofertami, ogłoszeniami na podanej przez Ciebie w trakcie składania zamówienia skrzynce pocztowej (adres email).

Czy mogę zmienić swoje zamówienie, edytować listę zamówionych produktów?

Zakupy możesz zamówić z maksymalnie 10-dniowym wyprzedzeniem. Wybierz jeden z 4-godzinnych przedziałów czasowych i pamiętaj, aby być w tym czasie w lokalu, do którego zamówiono zakupy.